traveljunky.reismee.nl

Iquitos,Peru..

Buenas tardes....

Hierbij dan een (korte) eerste update van mijn reis en waar ik op dit moment uithang.

Na een perfecte vlucht(zonder vertraging) gehad te hebben benik afgelopen zondag-maddag in Lima aangekomen. Vanuit hier naar Barranco gegaan (een wijk even ten zuiden van Lima centrum) en daar 3 nachten in een erg gezellig hostel geslapen.Toen woensdag-morgen al vroeg op gestaan (0400u) en naar Iquitos gevlogen. Dit is een vlucht van 1 uur.

Dezestad ligt midden in deAmazone van Peru en is de meest afgelegen stad ter wereld diealleenmet de boot of het vliegtuig te bereiken is.

Het klimaat was wel even wennen omdat het in Lima rond de 25 graden was en hier tussen de 35 en 40 graden met een luchtvochtigheid van 95%!!.

In Iquitos in een hostelovernacht,en de volgende dag met 2 Russen,1 Canadese en 2 Australiers naar Cumaceba-lodge gevaren.

Deze lodge ligt op 2 uur varenper speedbood stroomafwaards van de Amazon-river. Hier is geen elektriciteit,dus we hadden allemaal een olielamp die we konden gebruiken voor verlichting. (Tijdens de night-walks een zaklamp).Het was een geweldige ervaring alle vogels te horen fluiten en kikkers te horen kwaken bij zons-opkomst/ondergang. Vandaag hebben we op Piranha's gevist die we ook gebakken en gegeten hebben tijdens de lunch.

Verder hebben we heel veel Tarantula's (spin) Annaconda's (slang) Apen en Tucan's gezien.

Nu weer terug in Iquitos voor 2 nachten en dan maandag weer terug naar Lima.

Daarnaa denk ik naar Ica of Nazca te gaan maar dit weet ik jullie de volgende keer weer te vertellen.. haha.

Ps: de foto's laten nog ff op zich wachten omdat internet hier heel erg T-----R-----A-----A-----G!!!!!! is.

Adios!

bart

Nazca Lines gaan bekijken, nu je toch waarschijnlijk gewend bent aan kleine schommelige vliegtuigjes kan dat er ook nog wel bij.

Have fun
Bart en Nicole

Wilco, Debbie en Lars

Hey Harold,

Leuk dat je er al een verhaaltje hebt opgezet. Zal straks wel eens f kijken waar ge nou precies zit. ( makkelijk da google earth ).

Dat het internet T----R----A----A-----G is, da is nie zo erg. Ge het nog TIJD ZAT !!!

Groeten ons

Dorien

Eerste week er al weer op zitten en alweer meer gezien aan beesten dan we hier in de dierentuin hebben...!
Veel plezier!

Groetjes Dorien

p.s. nog bedankt voor je kaartje, en die van je ouders

Je Moeder.

Hoi Harold..
Je hebt al snel een berichtje gestuurd ,Ik zal op google earth eens opzoeken in welke uithoek van de rimboe je hebt vertoeft.

geniet verder nog van je reis.

groetjes ons Mam.

Wilco, Debbie en Lars

Hey,

Je hebt er mooie foto`s op gezet, en dan al zo in het begin. We zijn benieuwd wat er nog komen gaat.
Goed opletten voor annaconda`s die hoger hebben haha.

Groeten en geniet ervan

Carli en Jeanette

Hoi Harold, geniet van dit mooie land en zeker de Nazca lines zijn heel erg mooi maar de vliegtuigjes zijn wat wiebelig.
Heel veel groetjes en veel plezier in dit mooie land.
Carli en Jeanette

Elly en Herman Meijers

Hallo Harold, wij wensen jou een fijne reis in goede gezondheid. Geniet ervan en kom gezond weer terug. We zullen je met veel belangstelling volgen.

tanteke

Ola niño, como estas?
Jij vermaakt je daar weer opperbest als ik die foto's zo bekijk! Erg mooi! Maak er een onvergetelijke tijd van, maar denk af en toe eens even aan ons hier in Hollanda, oké? ( wij gaan de winter in) Vorst, kou, sneeuw, ijzel.......en jij maar zweten! Jij weet onderhand al niet meer wat winter is, want je bent er dan nooit! ha ha.
Fijne tijd!
Groetjes uit Veghel

Harold zelf

EEEJJJ Tanteke,,, Ik denk dat ik al meer sneeuw gezien heb als jullie daar in Ollanda!! haha. Zeker op de 6300m hoge Ampato-vulkaan!!

tanteke

ooh, oké

Geert-jan Spijkers

Hee Harold
Heb ik oew toch gevonden,je was de internet link vergeten op te hangen in de cantine,maar goed dat je er ook nog een broer hebt die geinteresseerde collega's kan inlichten over al het moois wat je alweer aan het beleven bent.
Ik kom zeker regelmatig kijken waar je uit hangt veel plezier kerel groeten Geert-Jan Spijkers